Anda dapat mendownload Lirik KJ LENGKAP DAN KPJ LENGKAP UNTUK EASYWORSHIP ( Klik disini )

395. SAWATARA AKU NOLEH

395. SAWATARA AKU NOLEH
( Kidung Pasamuwan Jawi )

Sawatara aku noleh marang dalan kang dakliwati,
sihe Gusti kang dak tampa kanthi eraming ati.
Sanadyan akeh alangan wah kandhang lelimengan,
nanging Gusti karsa nuntun.
Mulane aku ngungun, wit asta ning Allah ngreksa,
temah rumangsa begja

2. Ora merga aku becik, tanganku tinuntun astanya;
   ora jalaran sampurna, aku tansah rineksa.
   Aku tansah kaeraman, wit tansah binerkahan.
   Kadiparan nggonku nampa sih tresnane Kang Kwasa ?
   Daklakoni, dakedumken marang umat sadoya.
Share:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar


========******========
* Selamat datang di Blog Restsindo.
** Terima kasih telah berkunjung.
*** Tulis saran dan kritik melalui kolom komentar
========********========

Popular Posts

Info Terbaru

DOWNLOAD KJ LENGKAP DAN KPJ LENGKAP UNTUK EASYWORSHIP

Sesuai dengan janji kami pada postingan sebelumnya, dimana kami akan menyediakan Index Kidung Pujian baik Kidung Jemaat (KJ) maupun Index K...

Blog Archive

Follow

FOREX To Day
 
 Update tiap 5 menit    < Restsindo >